POS матеріали

Одне з ключових напрямків виробництва нашої компанії - виробництво POS матеріалів. 

POS матеріали, або POSM (від англ. Point of sales materials) - це елементи рекламного оформлення, що розміщуються в місцях продажів для залучення уваги споживача до певного виду товарів чи послуг.

Види POS матеріалів

Зовнішні
Цей вид реклами призначений для залучення уваги потенційних покупців до торгової точки, спонукання відвідати її і інформування про наявність у продажу тих чи інших товарів. Виготовлення POS включає виробництво штендерів (виносних конструкцій), панель-кронштейнів (POSM, які кріпляться на фасаді будівлі), наклейок на асфальт.

Внутрішні
Ці POS матеріали призначені для спрощення пошуку товарів в торговому приміщенні. Наша компанія виробляє мобайли (вироби, які кріпляться на стелі), підлогову графіку і футпрінти, стікери, воблери (POS для залучення уваги до полиць), муляжі товарів, постери, шелфтокери (міні-вивіски).

Вхідні
Цей вид POS матеріалів призначений для інформування потенційних покупців про бренди, представлених в місцях продажів. Наша компанія займається виробництвом пластикових і картонних табличок, наклейок на камери схову, візки, кошики, брелоки ключів від осередків.

Торгові
Ці POS матеріали призначені для мотивації клієнта до придбання того чи іншого товару. Наша компанія займається виготовленням POS наступних типів: листівок і буклетів, що розміщуються на стійках і ліфт-холдери.

Прикасові
Ці POS матеріали призначені для стимулювання інтересу до недорогих товарів і їх спонтанної купівлі. Наша компанія займається виробництвом монетниці, чекбоксів, світлових коробів «Каса», пакетів, роздільників покупок, стікерів для протикрадіжних воріт.

Функції POS матеріалів

  • Локалізація - рекламні носії POS називають потенційним покупцям розташування торгової точки, в якій вони можуть придбати певні види товарів. POSM допомагають клієнтам зорієнтуватися і вибрати зручний маршрут проходу або проїзду до місця продажу.
  • Інформування - POSM інформують потенційних клієнтів про видах товарів, що реалізуються в даній торговій точці, підтверджують наявність в місці продажів тих чи інших брендів. POSM дозволяють уявити асортимент магазину.
  • Орієнтування - POS матеріали інформують потенційних клієнтів про видах товарів, що реалізуються в даній торговій точці, підтверджують наявність в місці продажів тих чи інших брендів. Покажчики дозволяють побудувати оптимальний, з точки зору маркетингового завдання, маршрут руху клієнта по магазину.
  • Зонування - POSM дозволяють організувати внутрішній простір торгової точки таким чином, щоб кожна ділянка мав власне призначення. Промо-матеріали дозволяють виділити площа магазина на відділи за видами товарів, прикасова простір, зону входу-виходу.
  • Мотивування - POSM служать для спонукання потенційних клієнтів до придбання товарів певної торгової марки. Стимулювання інтересу відбувається шляхом повідомлення позитивних властивостей продукції.
  • Експонування - носії реклами POS M дозволяють привернути увагу потенційних клієнтів до певного продукту за рахунок візуального та функціонального виділення місця його розміщення.
  • Брендинг - POS матеріали підвищують впізнаваність торгової точки і реалізованих марок товарів серед потенційних покупців. Це можливо за рахунок використання на носіях реклами фірмових логотипів і назв брендів.