Оформлення вітрин

Магазин починається з вітрини, яка покликана перетворити просто перехожих в відвідувачів магазину, а краще в покупців. Це свого роду зовнішня реклама, в якій можна чудово представити товар магазину.

Головне в мистецтві оформлення вітрин, як і в усьому мистецтві оформлення - це смак. Друге місце займає професіоналізм, і обов'язково сміливість і наявність ідеї. Всі ці складові разом забезпечують основу хороших, що продають вітрин. 

Даних про те, які вітрини краще впливають на перехожих, на жаль немає. Точно можна сказати лише одне - якщо ваше торгове обладнання не зовсім нове і презентабельне, то це краще приховати за красивою закритою вітриною. Відкрита вітрина доречна там, де торговий зал красивий, чистий і світлий. Спеціалізація магазину при цьому значення не має.

Які бувають види вітрин?

  • Вітрини відкритого типу - це коли перехожому через скло видно весь магазин. Цей тип ще називають вітринами «на перегляд». Таким чином покупця «впускають» всередину магазину ще до того, як він вирішить, входити чи не входити.
  • Вітрина закритого типу - коли вітрину від залу відокремлює рекламне зображення - перегородка і перехожим не помітні «нутрощі» магазину. Тут робиться акцент саме на вітрині, де повинна бути розгорнута експозиція, що дає враження про весь магазин. Загальна стилістика таких вітрин просто зобов'язана збігатися з внутрішнім оздобленням магазина.
  • Вітрина закрито-відкритого типу - коли простір залу видно лише частково, а решту відгороджене стінами або зображенням товарів або декораціями.

За оформленням вітрини підрозділяються на:

  • Сюжетні вітрини - акцент робиться не на товарах магазину, а на якийсь придуманої сценці з різними елементами прикраси; елементи подібного оформлення вітрини можуть бути пов'язані з асортиментом магазину лише за змістом або за аналогіями.
  • Товарні вітрини - найпоширеніший тип, коли у вітрині виставляються одиничні комплекти товарів, якими торгує магазин.
  • Товарно-сюжетні вітрини - це суміш товарів з якимсь придуманим сюжетом.
  • Акційні - це повна зміна стилю вітрини для проведення акції (оповіщення про знижки, розпродажі, надходження нової колекції) або в переддень свята, наприклад Нового року.

Товарні вітрини найкраще виконують роль «продавців» в магазинах одягу, сувенірів, кухонного приладдя, меблів, світильників, іграшок і т.п. Для продуктових магазинів оформляти вітрини краще по сюжетному або товарно-сюжетному принципу.